26 Mart 2010 Cuma

Ah sevgili hanımefendi!

Ah sevgili hanımefendi,

Acım fazlasıyla büyüyebilir, beni mümkünse daha önce sevilmemiş yerlerimden sevip daha önce feci biçimde vurulmuş yerlerimden dövünüz. Merheminiz sesinizdir. Bana önce şarkılar hediye edip,ağrı kesicilerimi öyle veriniz.

Biliyorum ki siz, başka bakışların başka insanların, başka hayatların ülkesinden belki de kaderin kuyruğunda gelirken pek farkında değildiniz bu oyunun geleceği son noktada şah mat çekilecek hayatlar olduğunun.

Siz şimdi bir düşeş'in ta kendisisiniz ve feci biçimde kırmaktasınız beni, anlamazdan gelmelerinize mi kızsam,
bir pul kadar değesiz hissedişimi anlatamayışlarıma mı hislensem bilmeden,kendi yanıma yatarak geçiyor her gecem. yani hep yek, hep yek.

Size yalnızlıkla ilgili söylediklerim, çoğunlukla size değil kendime söylediklerimdir, size söylemem gerekenleri de kendime söylüyorum.Gelin bir günlüğüne gerçekliklerimizi değiş tokuş edelim. Bu kârlı alışverişten dostluklar doğurmak Fazlasıyla naif bir istek olurdu ve kör bir alıcı lazım sanırım bana.

Çoğunlukla elinde silgiyle gezen bir çocuğum, silmek konusundaki başarılarımdan dolayı beni kutlarsanız, ben de sizi sevmek konusundaki başarısızlığınızla anarım, Bir seni seviyorum'un yanı başına özel bir şey konmalı. Fotoğrafımı baş ucunuza koyunuz, afili olmasa da yakışıklı, yakışıklı olmasa da sempatiktir size sarılmaya eğilimli bakışlarımız.

Eski mektuplarla dolu çekmecem fazlasıyla ünlü bir özelliğimdir ve bir promosyonumdur korkunca kaçıp gitmem. Yine de çorap söküğü gibi arkası gelirse öpücüklerin ben bir pazar keyfiyim. Mümkünse tadımı çıkarınız. Bu pazar'lık beni, üstümde kahveler unutmadan, sabahları sırtınızı dönmeden, hoş vakitlerde, boş umutlar vermeden seviniz.

günün şarkısı:

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder